Contact | 021.322.24.20 | office@oxygen-events.ro


Copyright © 2015 Oxygen Servicii.
Toate drepturile rezervate.
Site by


Mesaj comun ARB-CPBR privind Darea in Plata



08.30 - 09.00    Înregistrare & Cafea
09.00 - 09.20    Deschiderea Conferinței
                             Umanizarea pieței de servicii financiare: Obiectiv cordial al Uniunii Europene
                             Adrian Vasilescu, consultant Strategie BNR
09.20 - 09.40     Keynote Speaker:      Prof.univ. Mircea COȘEA
              “Efectele economice și sociale ale unei legi insuficient  documentate, formulate și explicate”
09.40 - 11:45    Sesiunea 1: Masă rotundă"  Reglementare și Legiferare în raport cu consumatorii de servicii financiare                                             
                         Moderator: Ana Maria Vasile, jurnalist, Agerpres                         
•    Legea Dării în Plată: posibile efecte și consecințe. Cum se va schimba  comportamentul băncilor și al consumatorilor. Ce vor face băncile pentru a  veni
în     întâmpinarea consumatorilor cu dificultăți financiare
•    Directiva Creditului Ipotecar (Proiectul de Lege al ANPC ref. implementare Directiva 17);  ce aduce nou și cum se completează cu Legea Dării în Plată?
Prin ce se deosebește de textul Directivei aprobat de Parlamentul și Consiliul European? De ce?
•    Legea privind procedura Insolvenţei persoanelor fizice 
                                                  
Speakeri:  Alina Nicoleta Ghica, judecător CSM, Bogdan Pandelică, președinte ANPC, Steven van Groningen, președinte  CPBR, Cătălin Pârvu, membru în
Comitetul Director ARBFlorin Dănescu, președinte executiv ARB, Paul Anghel, director general ANPCDana Demetrian, vicepreședinte retail&private banking
BCR, Bogdan Preda, secretar general CPBR , Bogdan Pleșuvescu, director Direcția juridică Banca Transilvania, Stan Târnoveanu, avocat ZRP
12:00 - 13:00   Masă rotundă.  Target: Recâștigarea încrederii. De la Consumerism la Consumatorism.  Restanțe, împliniri și o privire în viitorul real-posibil
                          Moderator: Ana Maria Vasile, jurnalist, Agerpres
•   Apropierea de consumator
•   Valoarea adăugată a protecției consumatorilor prin monitorizarea conduitei de business a entităților supravegheate
•   „Autosupravegherea”; între mit și realitate. E posibilă?
•   Soluționarea alternativă a litigiilor - Centrul SAL; ce înseamnă și cum va funcționa în realitate?
•   Reclamații. Cum sunt acestea „folosite” și cum sunt „rezolvate”?
•   Accesibilitate pt persoanele cu dezabilități; ce se poate face la modul real?
•   Reglementări europene;
•   Educația financiară a consumatorului; unde trebuie să înceapă, cine trebuie s-o desfășoare și cât  trebuie să dureze? Proiecte și realități.
Speakeri:  Cosmin Vladimirescu, Country Manager pentru România MasterCard, Paul Anghel, director general ANPC, Florin Dănescu, președinte executiv ARB
Sorin Mierlea, președinte InfoCons, Bogdan Preda, secretar general CPBR Gabriela Folcuț, președinte Comisia de  Comunicare ARB, Călin Rangu,  director
Direcția Protecția Consumatorului ASF, Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare  CSALBRaluca Bănuţă, director, Produse & Servicii Bancare
CEC Bank
13.30                 Ultimele 5 minute.  Închiderea conferinței.  Lunch