Contact | 021.322.24.20 | office@oxygen-events.ro


Copyright © 2015 Oxygen Servicii.
Toate drepturile rezervate.
Site by






“Astăzi, când tehnologia își depășește parcă propriile limite și acaparează tot
mai multe industrii tradiționale, băncile trebuie să iasă din zona de confort în
care s-au obișnuit să opereze și să adopte strategii digitale. În acest context
este necesar ca băncile să încheie alianțe cu furnizorii de tehnologie capabili
să ofere și să implementeze soluții care să optimizeze și să eficientizeze zona de operațiuni bancare și care să aducă un plus de procese noi de business care să se complementeze cu cele tradiționale."
                                                                       Sorina Bera, CEO Allevo
“Era digitală schimbă modul în care băncile își desfășoară activitățile interne,
dar și pe cel în care interacționează cu clienții. În timp ce abilitatea acestora de
a automatiza procesele și de a reduce cantitatea de muncă „manuală” poate
elimina o mare parte din costuri, digitalizarea relațiilor cu clienții permite
crearea de noi modele de business prin extinderea canalelor de distribuție a
serviciilor bancare. Observăm că instituțiile financiare investesc deja masiv în
modernizarea canalelor de distribuție web si pentru a înțelege comportamentul
clienților. Ne așteptăm să vedem în anii următori organizațiile bancare să
integreze din ce în ce mai puternic platformele sociale și să adopte concepte
noi aduse de acestea."
                         Sorin Vișan, director executiv banking Business Unit Asseco
“Este deja imposibil să ne imaginăm societatea fără internet sau telefoane
mobile. Fie că ne place sau nu, acestea au devenit parte din viața noastră, au
devenit normalitate. În funcție de reacția pe care o vor avea băncile la
provocările generate de noile tehnologii, această normalitate poate deveni o
amenințare sau o oportunitate."
                                                     Marian Ignat, director executiv BCR
“Dacă privim retrospectiv, în ultimii 26 de ani de la apariția web-ului, asistăm
practic la formarea unei „lumi paralele” care a schimbat totul: comunicarea,
accesul la informație, învățarea, munca, administrația publică, cooperarea,
cercetarea, coordonarea afacerilor, asistența medicală, comerțul. Și cel mai
important, ne-a schimbat comportamentul. Doar motivațiile se păstrează, pentru
că acțiunile își au originea și efectele în spațiul real chiar dacă mijloacele sunt
integral sau parțial cibernetice. Nici amenințările nu au întârziat să apară, să se
manifeste și să evolueze în spațiul cibernetic. Iar ca să le tratăm ne trebuie reguli noi, formalizate sau nu, norme, standarde, regulamente, legi, dar și practici de succes, instruire și cooperare."
                                                                Toma Cîmpeanu, CEO ANSSI
“Mediul bancar la nivel mondial, inclusiv în România, este într-o continuă
transformare, încercând să se alinieze noilor cerințe din partea clienților și noilor
modele de business din era digitală. Convingerea mea este că acele bănci care își evaluează în mod serios maturitatea în ceea ce privește pregătirea de a oferi servicii digitale clienților săi, și în plus au dezvoltat o strategie digitală clară vor fi capabile să facă trecerea de la banca tradițională la banca digitală a viitorului. Mai mult, companiile din zona FinTech încearcă să schimbe ecosistemul clasic financiar-bancar, prin oferte alternative la bănci tradiționale. Oracle este alături de clienții săi apropiați din zona bancară, oferindu-le acele aplicații și platforma tehnologică necesară pentru a fi capabile să se transforme în Bănci Digitale, beneficiind de toate facilitățile oferite de tehnologii precum Mobile, Social, BigData, Cloud." 
Sorin Mîndruțescu,CEE Cloud Director&Country Leader for Romania,Oracle
“Evoluţia  tehnologiei produce schimbări structurale în industria serviciilor  financiar-bancare. În lumea digitală, modelul de afaceri tradițional este regândit, băncile îşi regândesc procesele tehnologice dar şi strategiile de marketing şi de vânzări pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor unei noi generaţii de clienţi.Se pune întrebarea cum va arăta piața serviciilor financiar-bancare în următorii ani și cum privesc băncile evoluția rapidă a tehnologiei: ca pe o amenințare sau ca pe o oportunitate ?  Depinde de noi toţi să înţelegem şi să acţionăm în consecinţă."
Florin Dănescu, președinte executiv ARB
“Cuvântul cheie este disruption. Suntem într-o eră în care accesul la tehnologii care păreau de domeniul SF sunt la îndemâna celor mai mulți
dintre noi."
Antonio Eram, CEO Netopia
Rodica Tuchilă
director ARB
prof. univ.dr.
Vasile Baltac
Dana Demetrian
vicepreședinte retail&private banking BCR
Radu Grațian Ghețea președinte CEC Bank
Diana Coroabă
Partener Servicii de Consultanță Fiscală PwC Romania
Teodor Blidăruș vicepreședinte ANIS
Ruxandra Avram
șef serviciu BNR
Augustin Jianu
director general CERT-Ro
Mirela Iovu
vicepreședinte CEC Bank
Felix Crișan
CTO Netopia
Titus Grecescu
Country Manager Payco
Constantin Rotaru
ș
ef departament administrare
scheme plăti
ARB
Eduard Stoleru
project manager SDD-RUM Transfond
Veronica Bătrîneanu coordonator produs
Raiffeisen Bank
Alin Iordan
senior product manager
Unicredit Bank