The new ways of workingSesiune de discutii in Focusuri2020 Anul cand lumea s-a oprit. 2020 a venit pe neasteptate cu schimbari majore in viata, munca si business. Neasteptat si brusc zeci de milioane de oameni din întreaga lume s-au trezit de a doua zi în situația de a muncii de acasă, si, fortat sau nu digitalizarea se impune in intreg ecosistemul. Si noi ne am regandit, reinventat si adaptat la noile coordonate si am transferat activitatea in online fortati fiind de noua realitate a distantarii sociale si necesitatea de „lockdown”. Casa ne-a devenit birou si biroul isi pierde incet semnificatia. Mai mult ca oricand avem nevoie unii de altii si cu alti ochi vedem conceptul de „Impreuna”. Da, Impreuna construim viitorul, si acest „impreuna” are de abia acum un inteles real.„Work Remote” reprezinta un subiect de maxima actualitate și de interes iar „Conferințele Oxygen Events” îmbină totdeauna subiectele de actualitate cu cele care explorează viitorulInformatiile de ultima ora, opiniile si solutiile sunt doar la un click distanta; vom dezbate despre:• Transformarea Digitala a României: Intre oportunitate si stricta necesitate• Telecomunicații pentru o Românie digitală?• Eficienta si Securitatea lucrului de acasa = lectii invatate in contextul Pandemiei de Covid19• Munca de acasă, noua normalitate: dificultati si solutii• Solutii sigure de remote work• Stres sau relaxare când lucrăm de acasă?• Working from home – Masuri si riscuri din perspectiva protectiei informatiilor confidentiale si a GDPR• Serviciile juridice in contextul digitalizarii• Rigiditatea legislativă vs. nevoia de soluţii a mediului de afaceriPandemia de COVID-19 ne-a învațat lucruri noi, am trecut în doar câteva zile de la programul de lucru zilnic la birou la lucrul de acasă, la întâlniri și ședințe prin videoconferințe, la discuții virtuale cu prietenii și va trebui să ne adaptăm în continuare comportamentul și obiceiurile la evoluția evenimentelor.Lucrul de acasă nu este de loc simplu pentru munca în echipă, mai ales când echipa este una lărgită, ca în cazul Asociației Române a Băncilor, căreia îi trec pragul circa 5.000 de persoane într-un an, participând la întâlnirile celor 24 de Comisii tehnice ale comunității bancare.Ce am învățat în aceste câteva săptămâni ? că cel mai important lucru este comunicarea între membrii echipei și că trebuie să găsim cele mai eficiente metode de a comunica între noi, astfel încât informația să ajungă la timp la toate persoanele interesate și să nu apară nici o sincopă în activitate. O lecție importantă este ca trebuie să fim flexibili și să creștem capacitatea noastră – ca indivizi și ca profesioniști – de a ne adapta rapid unor evenimente cum este cel prezent, cu o evoluție nepredictibilă.